Sidor

måndag 3 februari 2014

Vi har de bästa anställda!

Våra killar här på firman är så snälla att både Uffe och jag fick varsin julklapp av dem. Jag ska få gå och lyxa mig på Atlantis Spa med massage eller ansiktsbehandling det ser jag verkligen fram emot :) 
Uffe var lite mer skeptisk till sin...

 Eftersom de visste att vi skulle på skidsemester så passade de på att boka skidskola till honom, de kollade  med mig först och självklart tyckte jag att det var en toppen idé! 
Eftersom han började åka slalom för tre år sedan så var det ju en perfekt julklapp. 
De tyckte att han kunde väl iallafall gå en dag och testa men jag lovade att vi var flera som skulle se till att han gick varje dag...



Efter tre dagar i skidskola så är han riktigt säker i backen, eller hur!! 
Nu tycker han till och med att det är roligt att åka slalom :) 

Tack så jättemycket,
ni är bäst!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar